Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody.Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi.
UWAGI:
Tytuł oryginału cyklu: The candy shop war. Na grzbiecie wyłącznie tytuł cyklu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Remigiusz Mróz jakiego nie znacie! Czy ludzkość jest tylko pionkiem w gigantycznej kosmicznej rozgrywce? Intryga w niespotykanej dotąd skali, w której stawką jest istnienie całej ludzkości. Fantastyka z elementami horroru w tempie najlepszych powieści sensacyjnych i z tajemnicą, której rozwiązanie zaskoczy nawet najbardziej przewidujących czytelników. Walka o przetrwanie ludzkiej rasy rozpisana na dziesiątki światów i miliony lat. Bohaterowie, których losy będziesz śledzić z zapartym tchem: niejednoznaczni, wielowymiarowi i obdarzeni prawdziwa iskrą życia przez mistrza polskiego kryminału. Na okręcie badawczym "Accipiter" przy życiu zostają tylko dwie osoby: astrochemik Hakon Linberg i nawigator Dija Udin Alhassan. Kto stoi za fiaskiem ich misji? Czy mord na załodze statku jest tak wyczekiwanym Pierwszym Kontaktem? Remigiusz Mróz w "Chórze zapomnianych głosów" zabierze was tam, gdzie nigdy nie spodziewaliście się trafić.
UWAGI:
Stanowi początek cyklu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
"Minecraft. Góra" to kontynuacja pierwszej powieści Maxa Brooksa, osadzonej w świecie gry ("Minecraft. Wyspa"). Bezimienny bohater opuścił już swoją bezpieczną wyspę i płynie teraz w nieznane. Trafia do zasypanej śniegiem tundry. Nieprzygotowany na nowe wyzwania o mało co nie zamarza, potem z trudem wymyka się tłumowi zombie, szkieletów, pająków, creeperów, a światło, które bierze za blask pochodni, okazuje się potokiem wulkanicznej lawy. Uciekając przed mobami, znajduje myśliwską chatę i spotyka jej właścicielkę - pierwszą ludzką istotę, odkąd pojawił się w świecie gry. Żadne z nich nie wie, jak się nazywa, nadają więc sobie nawzajem imiona. Dziewczyna zostaje Summer, a chłopak będzie odtąd Guyem. Summer zaprasza przybysza do swojej rezydencji we wnętrzu wulkanu.Tam znajduje się wejście do podziemnego wymiaru Netheru. Guy podejmuje liczne wyprawy, m.in. po jasnogłaz, spotykają go różne perypetie. By przetrwać w niebywale trudnych warunkach, musi sprostać wielu wyzwaniom. Zaprzyjaźnia się z Summer, ale i ta przyjaźń także zostaje wystawiona na trudną próbę. Gdy bohaterowie schodzą do Netheru, tempo akcji wyraźnie się zwiększa. Karkołomne ucieczki, walki i pościgi nadają książce wyjątkowej dynamiki.
UWAGI:
Tytuł oryginału: The mountain.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Prawdziwa sensacja w szkole Winterstone! Klasa panny Cornfield zakwalifikowała się do popularnego telewizyjnego show i wystąpi na szklanym ekranie! Wszyscy są gotowi do ostrej rywalizacji, a zwłaszcza magiczne zwierzęta!
Rozpoczyna się wspaniała przygoda. Ale zaraz, coś się tu nie zgadza... W telewizyjnym konkursie najwyraźniej toczy się jakaś nieczysta gra. Czy prawda wyjdzie na jaw?
Raz, dwa, trzy... kamera!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka opowiada o przygodach lwa Lucjana i Hani, którym tak jak wam nie zawsze wszystko się udaje. Jednak dzięki temu, że w trudnych chwilach trzymają się razem...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ta szkoła kryje w sobie niezwykłą tajemnicę. Można tu znaleźć wyjątkowego przyjaciela: magiczne zwierzę, które potrafi mówić! Otrzyma je ten, kto najbardziej potrzebuje bratniej duszy.
Lato, słońce, basen! Dzieci z klasy panny Cornfield i ich magiczne zwierzęta wesoło pluskają się w wodzie - wszystkie, prócz Hatice. Co będzie z egzaminem na kartę "Już pływam"?
Tymczasem Henry poznaje plany rodziców. Zrozpaczony ucieka z domu i walczy w lesie o przetrwanie. A wtedy z pomocą przychodzi mu ktoś wyjątkowy...
Plusk! Zaczyna się przygoda!
PRZEZNACZ.:
Wiek: 8+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ta szkoła skrywa niezwykłą tajemnicę! Można tu znaleźć wyjątkowego przyjaciela: magiczne zwierzę, które potrafi mówić! Otrzyma je ten, kto najbardziej potrzebuje bratniej duszy.
Wielka afera! Ida i Benni przyłapali Silasa na czymś naprawdę obrzydliwym. Gdyby to była zwyczajna szkoła, chłopiec pewnie wyleciałby z hukiem, ale przecież to szkoła magicznych zwierząt! Silas dostaje na próbę wymarzonego przyjaciela. To nagroda czy kara? I czy zabranie go na zieloną szkołę okaże się dobrym pomysłem?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ta szkoła skrywa tajemnicę! Kto będzie miał szczęście, ten znajdzie tu najlepszego przyjaciela na świecie: magiczne zwierzę, które potrafi mówić ... Ida nie czuje się dobrze w nowej szkole, tylko kolega ze szkolnej ławki, Benni wydaje się być miły. Oboje nie mają w klasie łatwego startu. Nowa nauczycielka, panna Cornfield, zna imiona wszystkich dzieci i w ogóle - jak na nauczycielkę - dziwnie się zachowuje. Zapowiada odwiedziny pana Mortimera, który pokaże uczniom magiczne zwierzęta. A obietnica, jaką ze sobą przynosi jest niezwykle ekscytująca: każde dziecko ma dostać swoje magiczne zwierzę! Tak się zaczyna niesamowita przygoda ...Ciepła i zabawna opowieść o przyjaźni i dorastaniu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nikt nie może poznać tajemnicy sklepu z magicznymi zwierzętami. Ale niestety Ida i Rabbat się wygadali! Co będzie, gdy dowie się o tym panna Cornfield?
Czoko najbardziej w świecie marzy o magicznym zwierzaku. Wszystko inne jest mu obojętne: i szkolne przedstawienie, i awantura w klasie, nie mówiąc już o tych dziwnych dziurach na szkolnym podwórku.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ta szkoła skrywa niezwykłą tajemnicę! Można tu znaleźć wyjątkowego przyjaciela: magiczne zwierzę, które potrafi mówić! Otrzyma je ten, kto najbardziej potrzebuje bratniej duszy.
Kiedy Eddie dostaje swoje magiczne zwierzę - zabawną nietoperzycę Eugenię - cała klasa chętnie znalazłaby się na jego miejscu. No, prawie cała. Jedna z dziewczynek w ogóle nie chce magicznego zwierzęcia. Czy zgodzi się na to ich nauczycielka, panna Cornfield? Zbliża się wielka noc czytania książek. Ale dla grupy dzieci wydarzenia przybierają niebezpieczny obrót: zostają uwięzione w podziemiach szkoły. Czy magiczne zwierzęta pomogą im wydostać się z pułapki?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Poznaj syrenkowe rodzeństwo: Liwię, Błękitkę, Arletę oraz ich brata Bubu, którzy mieszkają w Koralowym Zakątku ze swoimi rodzicami - właścicielami plantacji glonów. Siostry uczęszczają do szkoły muzycznej, gdzie ćwiczą swoje umiejętności syreniego śpiewu. Liwia przygotowuje się do koncertu, ale podczas jednej z prób blokuje ją trema - syrenka nie jest w stanie pozbyć się uścisku w gardle, który uniemożliwia jej zaśpiewanie arii. Czy Liwia odkryje, co tak naprawdę powoduje u niej tremę? Czy przezwycięży swój strach i otworzy się na tyle, aby pokazać widzom piękno swojego głosu?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nate, Trevor, Gołąb i Summer mają dziesięć lat i tworzą klub poszukiwaczy przygód. Pewnego dnia odwiedzają "Słodki Ząbek" - nowo otwarty sklep ze słodyczami. Jego urocza właścicielka, pani White, wynagradza dzieci cukierkami. W zamian za drobne przysługi. Cukierki okazują się magiczne: pozwalają na przykład unosić się w powietrzu, zmieniać wygląd czy przechodzić przez lustra. Zlecenia pani White stają się jednak coraz bardziej podejrzane. Tymczasem do miasteczka przybywa też stary lodziarz, pan Stott. Słodkości z jego sklepu także mają niezwykłą moc. Dlaczego ci tajemniczy cukiernicy pojawili się tak nagle? Kim jest mężczyzna w płaszczu i fedorze, który śledzi dzieci? I przede wszystkim: komu można zaufać, a kto ma niecne zamiary?
UWAGI:
Stanowi 1 część cylku.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Troje czternastolatków spotyka się przypadkiem w starej świetlicy przeznaczonej do remontu. W opuszczonej pracowni komputerowej na przedmieściach Los Angeles znajdują trzy działające komputery z Minecraftem. Jake, Tank i Emily dopiero co się poznali i choć początkowo są wobec siebie nieufni, to wkrótce cała trójka jednoczy się w grze. Kolejne zagadki i tajemniczy wirtualny świat pochłaniają ich coraz bardziej. Chcą dotrzeć do podwodnego miasta skarbów.
Realizację ich planów utrudnia strażnik terenu budowy i zarządczyni osiedla. No i wielki napis na ogrodzeniu: "Zakaz wstępu!". Ale Jake, Emily i Tank pokonują te przeszkody współpracują już nie tylko w Minecrafcie, ale także w realu. Rodzi się między nimi przyjaźń, a liczne perypetie po drodze wystawiają ją na próbę. W grze wciąż natykają się na kolejne wyzwania, a czasu mają coraz mniej. Muszą się śpieszyć, bo za kilka dni zacznie się remont budynku.
Pewnego dnia, oprócz awatarów trojga przyjaciół, na serwerze pojawia się tajemnicza postać Czarownik, władca absolutny świata gry. Innym razem, gdy już szczęśliwie zbliżają się do finału atakuje ich morski potwór Lewiatan. Czy zdążą dokończyć grę? Czy pozostaną przyjaciółmi także po wakacjach?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Trzynaście lat temu katastrofalna pandemia, nazywana apokalipsą, zabiła miliardy. Dla tych, którzy przetrwali, to szansa na stworzenie nowego świata. Jednak apokalipsa nie była zwyczajnym wirusem. U części ocalałych obudziła dziwne moce - potrafią uzdrawiać, wyrządzać szkody, a nawet przewidywać przyszłość. Fallon Swift nie zna dawnego świata - lecz jej przeznaczeniem jest ukształtować ten nowy. Dorastała na spokojnej farmie z trójką braci, chroniona przed zagrożeniami przez mamę i ojczyma. Teraz musi ich opuścić i nauczyć się walczyć. Fallon jest nie tylko potężną "Niesamowitą“ - ma również do odegrania decydującą rolę w nadchodzących krwawych bitwach. Szykuje się wojna pomiędzy dobrem i złem, a Fallon - młoda, twarda, nieustępliwa - musi być gotowa.
UWAGI:
W głównym punkcie dostępu pseudonim, nazwa właściwa autora: Eleanor Wilder.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni