Nikt nie może poznać tajemnicy sklepu z magicznymi zwierzętami. Ale niestety Ida i Rabbat się wygadali! Co będzie, gdy dowie się o tym panna Cornfield?
Czoko najbardziej w świecie marzy o magicznym zwierzaku. Wszystko inne jest mu obojętne: i szkolne przedstawienie, i awantura w klasie, nie mówiąc już o tych dziwnych dziurach na szkolnym podwórku.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ta szkoła skrywa niezwykłą tajemnicę! Można tu znaleźć wyjątkowego przyjaciela: magiczne zwierzę, które potrafi mówić! Otrzyma je ten, kto najbardziej potrzebuje bratniej duszy.
Kiedy Eddie dostaje swoje magiczne zwierzę - zabawną nietoperzycę Eugenię - cała klasa chętnie znalazłaby się na jego miejscu. No, prawie cała. Jedna z dziewczynek w ogóle nie chce magicznego zwierzęcia. Czy zgodzi się na to ich nauczycielka, panna Cornfield? Zbliża się wielka noc czytania książek. Ale dla grupy dzieci wydarzenia przybierają niebezpieczny obrót: zostają uwięzione w podziemiach szkoły. Czy magiczne zwierzęta pomogą im wydostać się z pułapki?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Poznaj syrenkowe rodzeństwo: Liwię, Błękitkę, Arletę oraz ich brata Bubu, którzy mieszkają w Koralowym Zakątku ze swoimi rodzicami - właścicielami plantacji glonów. Siostry uczęszczają do szkoły muzycznej, gdzie ćwiczą swoje umiejętności syreniego śpiewu. Liwia przygotowuje się do koncertu, ale podczas jednej z prób blokuje ją trema - syrenka nie jest w stanie pozbyć się uścisku w gardle, który uniemożliwia jej zaśpiewanie arii. Czy Liwia odkryje, co tak naprawdę powoduje u niej tremę? Czy przezwycięży swój strach i otworzy się na tyle, aby pokazać widzom piękno swojego głosu?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nate, Trevor, Gołąb i Summer mają dziesięć lat i tworzą klub poszukiwaczy przygód. Pewnego dnia odwiedzają "Słodki Ząbek" - nowo otwarty sklep ze słodyczami. Jego urocza właścicielka, pani White, wynagradza dzieci cukierkami. W zamian za drobne przysługi. Cukierki okazują się magiczne: pozwalają na przykład unosić się w powietrzu, zmieniać wygląd czy przechodzić przez lustra. Zlecenia pani White stają się jednak coraz bardziej podejrzane. Tymczasem do miasteczka przybywa też stary lodziarz, pan Stott. Słodkości z jego sklepu także mają niezwykłą moc. Dlaczego ci tajemniczy cukiernicy pojawili się tak nagle? Kim jest mężczyzna w płaszczu i fedorze, który śledzi dzieci? I przede wszystkim: komu można zaufać, a kto ma niecne zamiary?
UWAGI:
Stanowi 1 część cylku.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Troje czternastolatków spotyka się przypadkiem w starej świetlicy przeznaczonej do remontu. W opuszczonej pracowni komputerowej na przedmieściach Los Angeles znajdują trzy działające komputery z Minecraftem. Jake, Tank i Emily dopiero co się poznali i choć początkowo są wobec siebie nieufni, to wkrótce cała trójka jednoczy się w grze. Kolejne zagadki i tajemniczy wirtualny świat pochłaniają ich coraz bardziej. Chcą dotrzeć do podwodnego miasta skarbów.
Realizację ich planów utrudnia strażnik terenu budowy i zarządczyni osiedla. No i wielki napis na ogrodzeniu: "Zakaz wstępu!". Ale Jake, Emily i Tank pokonują te przeszkody współpracują już nie tylko w Minecrafcie, ale także w realu. Rodzi się między nimi przyjaźń, a liczne perypetie po drodze wystawiają ją na próbę. W grze wciąż natykają się na kolejne wyzwania, a czasu mają coraz mniej. Muszą się śpieszyć, bo za kilka dni zacznie się remont budynku.
Pewnego dnia, oprócz awatarów trojga przyjaciół, na serwerze pojawia się tajemnicza postać Czarownik, władca absolutny świata gry. Innym razem, gdy już szczęśliwie zbliżają się do finału atakuje ich morski potwór Lewiatan. Czy zdążą dokończyć grę? Czy pozostaną przyjaciółmi także po wakacjach?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Trzynaście lat temu katastrofalna pandemia, nazywana apokalipsą, zabiła miliardy. Dla tych, którzy przetrwali, to szansa na stworzenie nowego świata. Jednak apokalipsa nie była zwyczajnym wirusem. U części ocalałych obudziła dziwne moce - potrafią uzdrawiać, wyrządzać szkody, a nawet przewidywać przyszłość. Fallon Swift nie zna dawnego świata - lecz jej przeznaczeniem jest ukształtować ten nowy. Dorastała na spokojnej farmie z trójką braci, chroniona przed zagrożeniami przez mamę i ojczyma. Teraz musi ich opuścić i nauczyć się walczyć. Fallon jest nie tylko potężną "Niesamowitą“ - ma również do odegrania decydującą rolę w nadchodzących krwawych bitwach. Szykuje się wojna pomiędzy dobrem i złem, a Fallon - młoda, twarda, nieustępliwa - musi być gotowa.
UWAGI:
W głównym punkcie dostępu pseudonim, nazwa właściwa autora: Eleanor Wilder.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni